Офіційний сайт департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської облдержадміністраціїОфіційний сайт департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської облдержадміністрації
Департамент праці та
  соціального захисту населення
    Житомирської облдержадміністрації
Офіційний веб-сайт
Головна сторінка
Про департамент
Графіки прийому
Документи
Підвідомчі установи
Роз'яснення
Публікації в ЗМІ
Новини
Звернення громадян
Державні закупівлі
Запобігання проявам корупції
Доступ до публічної інформації
Повідомлення
Громадські обговорення

16 січня 2018 року відбулося робоче засідання колегії департаменту праці та соціального захисту населення облдержадміністрації, яке провів директор Департаменту – голова колегії Юрій Прокопець.
Члени колегії розглянули питання «Про надання дозволу на викуп автомобілів, яким менше 10 років, після смерті осіб з інвалідністю; про передачу особам з інвалідністю безоплатно у власність автомобілі, строк експлуатації яких більше 10 років». З даного питання виступив заступник начальника управління соціального захисту населення - начальник відділу соціального обслуговування населення та стаціонарних установ Анатолій Д’яченко. За результатами обговорення прийнято рішення щодо переоформлення 13 автомобілів та взято на облік особу з інвалідністю, яка забезпечена автомобілем за новим місцем реєстрації.  
Начальник відділу організаційної та господарської роботи Тетяна Тарасюк доповіла «Про роботу із зверненнями громадян та забезпечення виконання вимог законодавства України з цих питань в органах праці та соціального захисту населення за підсумками роботи у 2017 році»   Вона зазначила, що за протягом 2017 року департаментом праці та соціального захисту населення облдержадміністрації, районними та міськими управліннями праці та соціального захисту населення здійснювалися заходи щодо забезпечення виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008  №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпоряджень голови облдержадміністрації від 14.02.2008 № 48, від 30.01.2017 № 24, від 03.08.2017 № 303, наказу головного управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації від 21.05.2008 № 56, наказу Департаменту від 30.01.2017 № 10 та інших нормативно-правових актів, що регламентують роботу із зверненнями громадян.
За звітний період на адресу Департаменту надійшло і було опрацьовано 2663 звернення громадян, що на 496 одиниць  або 15,7 % менше у порівнянні зі звітним періодом 2016 року.
Найбільше звернень громадян на адресу Департаменту надійшло з таких регіонів: м. Житомир – 632,  м. Бердичів – 217, Житомирський район –180,  Коростишівський район – 167.
Найменше звернень від громадян надійшло від жителів Бердичівського -17, Брусилівського- 17 та Лугинського - 18 районів.
Протягом 2017 року до Департаменту надійшло 49 повторних звернень громадян. Основною причиною їх надходження є відсутність законних підстав для позитивного вирішення поставлених питань або вирішення яких можливе лише у судовому порядку.
Переважну більшість звернень на адресу Департаменту склали звернення від найменш соціально захищених категорій громадян – осіб з інвалідністю, пенсіонерів, ветеранів війни та праці, одиноких матерів, багатодітних сімей, внутрішньо переміщених осіб та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.
Тематика звернень постійно аналізується, виділяються найбільш гострі питання, які потребують негайного вирішення, узагальнюються проблеми, які піднімають жителі області, їх вирішення враховується в діяльності Департаменту. Так, в результаті аналізу актуальності та гостроти проблем, що цікавлять населення області, виявлено, що із загальної кількості порушених питань у письмових зверненнях: 702 (26,36 %) – щодо призначення та виплати житлових субсидій;  423 (15,88 %) – щодо надання матеріальної допомоги; 413 (15,5 %) – щодо надання всіх видів державної соціальної допомоги та інші.
На виконання вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації», з метою оперативного реагування та своєчасного надання запитуваної інформації в Департаменті налагоджена відповідна робота. За 2017 рік надійшло 60 запитів публічного характеру. Всі запити розглянуто у визначені чинним законодавством терміни та запитувачам надано відповідну інформацію.
З метою зняття соціальної напруги серед населення області систематично проводиться широка інформаційно-роз’яснювальна роботи з актуальних питань праці та соціального захисту населення.
Упродовж 2017 року відбулося 12 прямих тематичних телефонних ліній за участю керівного складу Департаменту, на які звернулися та отримали відповіді 75 громадян, 53 особисті прийоми та 12 виїзних прийомів громадян, на яких прийнято понад 200 громадян. Крім того, щоденно працюють 10 «гарячих» телефонних ліній з актуальних питань діяльності Департаменту, номери яких розміщено на веб-сайті Департаменту.
Традиційно керівники та фахівці Департаменту тісно співпрацюють з обласною телерадіокомпанією, місцевими телеканалами та беруть участь в телерадіопередачах з метою висвітлення соціальних питань в рамках програм «Єдина країна: гаряча лінія», «У пошуках роботи», «Відкрита студія» та інших. Крім того, для висвітлення актуальних питань практично у всіх заходах залучалися ЗМІ.
Працівники Департаменту, районних та міських управлінь праці та соціального захисту населення прагнуть до відкритості у роботі зі зверненнями громадян. З цією метою і задля зменшення соціальної напруги серед населення області постійно ведеться роз’яснювальна робота з актуальних питань праці та соціального захисту населення в засобах масової інформації, а саме: публікації в обласних (68) та районних (533) газетах, виступи по телерадіоканалах області (34).
Аналіз інформацій, що надходять з рай(міськ)управлінь, показав, що  протягом 2017 року найкраще інформаційно-роз’яснювальна робота організованаКоростенським, Олевським, Новоград-Волинським, Коростишівським, Романівським районними управліннями та Новоград-Волинським Департаментом.

З метою забезпечення належного виконання вимог законодавства України щодо розгляду звернень громадян в органах праці та соціального захисту населення директор Департаменту Юрій Прокопець наголосив на необхідності продовжити роз’яснювальну роботу серед населення області через засоби масової інформації з актуальних питань праці та соціального захисту населення, а також забезпечувати кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний розгляд звернень громадян з метою оперативного вирішення порушених у зверненнях питань, реального поновлення порушених конституційних прав заявників та запобігання в подальшому таких порушень.

 


__________________________________________________________


 

 

 

Державні інтернет-ресурси
Офіційний сайт Президента України
Веб-портал Верховної Ради України
Офіційний сайт Міністерства соціальної політики України
Офіційний сайт Житомирської обласної державної адміністрації
Офіційний сайт управління Головдержслужби України в Житомирській області
Офіційний сайт Президентський кадровий резерв Нова еліта нації